Baba Logo

Sosyal Medya ihtiyacınıza
profesyonel çözümler için

Hızlı Teklif Al Formu hemen doldurun, işletme veya ürününüz için en uygun tekliflere ücretsiz ulaşın.
Yükleniyor

HİKAYESİ

Türkiye’nin tamamında her gün yaklaşık 5.000’in üzerinde araç ile 200.000 personel ve 40.000 öğrenciye, ülke genelinde 500’ün üzerinde kuruluşa hizmet veren Gürsel Turizm marka bilinirliğini artırmak adına sosyal medya hesaplarını aktif olarak kullanmaktadır.

%0

Sayfa takipçilerinde %30 artış yaşandı

%0

Sayfaya gelen mesaj ve yorumlarda %70 artış yaşandı

0

Sosyal medya sayesinde markayı bilen müşteri artışı %66

HEDEF / AMAÇ

Marka bilinirliğini ve takipçi sayısını artırmak

Hizmet verdiği kuruluş, personel ve öğrencilere yönelik etkileşimi artımak adına sosyal medya hesaplarını aktif ve dinamik olarak kullanmayı hedefledi. #İleriyeTaşıyoruz ve #Yarınlaraİlerliyoruz hashtag'leri geliştirildi.

BAŞARI

Sosyal medya hesapların paylaştığı durağan ve hareketli postlarla hedef kitlesinin ve ulaşım sponsoru olduğu Fenerbahçe'nin ilgisini hep canlı tutmuştur.

YÜKLENİYOR

ÇÖZÜM

Sayfa takipçilerinde %30 artış yaşandı. Sosyal medya hesapları aktif olarak yönetildiği için sayfaya gelen mesaj ve yorumlarda %70 artış yaşandı. Takipçilerle etkileşimde kalındı.

  • Hedef kitlenin takipte olduğu sayfa, grup ve hashtag'ler araştırıldı.
  • Hedef kitlenin tüm demografik ve psikolojik özellikleri incelendi.
  • Markanın kimliği doğrultusunda sosyal medya dili ve grafik çizgisi oluşturuldu.
  • Postlarda ana öge olarak ürün/hizmet konumlandı.
  • Organik hedef kitlenin en çok cevap verdiği gün ve saatler belirlendi.
  • İstatiksel verilerden faydalanılarak paylaşım çizelgesi oluşturuldu.

Medya Baba'nın üretici, enerji ve sevgi dolu ekibi Gürsel için fikirler üreterek markamızın tüm Türkiye'de bilinirliğini ve tercih edilebilirliğini arttırdı. Hareketli ve durağan postlarla kitlemizle etkileşim halinde kaldılar.

Levent Birant

CO-FOUNDER