Baba Logo

Sosyal Medya ihtiyacınıza
profesyonel çözümler için

Hızlı Teklif Al Formu hemen doldurun, işletme veya ürününüz için en uygun tekliflere ücretsiz ulaşın.
Yükleniyor

HİKAYESİ

Kocaeli Ticaret Odası; Kocaeli'deki küçük, orta ve büyük ölçekli tüm işletmelerin ticari yaşamlarına destek olarak üyelerinin iş dünyasındaki gelişimi için çalışıyor. Organizasyonlarını, seminerlerini, Kocaeli ticari yaşamı ve iş dünyasına dair tüm gelişmeleri sosyal medya hesapları aracılığıyla üyelerine duyuruyor.

%0

Kat reklam ile daha fazla dönüş

%0

takipçi sayısında artış

0

Mesaj ve yorumlarda artış

HEDEF / AMAÇ

Türkiye'deki 365 oda ve borsa içinde birinciliği korumak

2020 yılında tüm dünyayı saran Covid-19 salgını kapsamında Kocaelili işletme sahiplerine farklı yapıda seslenerek hem tüketicilere hem firma sahiplerine tedbirli olmaya davette bulunmayı amaçladı. Tedbirli davranarak, online eğitimler ve Zoom toplantıları organize ederek ticaretin ve işletmelerin ilerlemesi yönünde birden fazla girişimde bulundu.

BAŞARI

Kocaeli Ticaret Odası sosyal medya hesapları 25.976 kişi tarafından takip edildi. Son 1 yılda 15.976 takipçi kazanıldı. Dünya üzerinde 45 ülkeden takipçi kazandı. Türkiye'de Kocaeli ardından 12 şehirde takipçi kazandı. Paylaşımlarla toplamda 2.178.00 kişiye ulaştı. Doğru stratejinin uygulanması ve paylaşımların ilgiyle takip edilmesi sonucu Türkiye'de aktif olan 365 oda ve borsa arasında geçen yıl kazandığı birinciliği korudu. Kocaeli'deki güçlü ticareti ve üyelerinin başarısını bu yıl da vurgulamış oldu. %400 Kat reklam ile daha fazla dönüş %30 takipçi sayısında artış %50 Mesaj ve yorumlarda artış

YÜKLENİYOR

ÇÖZÜM

Facebook ve Instagram sponsorlu reklam yönetimi yaptı. Pandemi stratejisine bağlı kalarak gündemdeki hashtag'lerin gücünden faydalandı. Kocaeli'deki tüm ticarethanelerin tanıtımını, yeniliklerini sponsorlu reklamlar sayesinde tüketiciyle, Kocaeli ile buluşturdu. Kentin ve dönemin ticari yapısı post ve videolarda işleyerek hem video görüntülenmesi hem gönderi etkileşimi sağladı.

  • Hedef kitlenin takipte olduğu sayfa, grup ve hashtag'ler araştırıldı.
  • Hedef kitlenin tüm demografik ve psikolojik özellikleri incelendi.
  • Markanın kimliği doğrultusunda sosyal medya dili ve grafik çizgisi oluşturuldu.
  • Postlarda ana öge olarak ürün/hizmet konumlandı.
  • Organik hedef kitlenin en çok cevap verdiği gün ve saatler belirlendi.
  • İstatiksel verilerden faydalanılarak paylaşım çizelgesi oluşturuldu.

Odamızın stratejisine bağlı kalarak 2020 yılında da kreatif fikirler sunarak, organize oldular. Özellikle pandemide sürecin ruhunu çok iyi okuyarak doğru fikirlerle doğru duygulara seslendiler. Sergiledikleri kriz yönetimi sayesinde paylaşımlarımız ilgiyle takip edildi ve bu yıl da Türkiye'de aktif olan 365 oda ve borsa arasında sosyal medyada birinciliğimizi koruduk! Yıl boyunca odamızın başarı yolundaki istikrarımıza katkıda bulunduğunuz ve her geçen gün daha iyisi için çalıştığınız için teşekkür ederiz.

Zeynep Özçiçek

CEO