Baba Logo

Sosyal Medya ihtiyacınıza
profesyonel çözümler için

Hızlı Teklif Al Formu hemen doldurun, işletme veya ürününüz için en uygun tekliflere ücretsiz ulaşın.
Yükleniyor

HİKAYESİ

SGT Gurme, Kocaeli ve çevre illerdeki kafe ve restoranlara, içecek gruplarında tedarik yapan bir firmadır. 2017 yılında SGT Gurme adı ile sektöre giriş yapan firma, kendi ürünlerini tanıtmakta ve pazarlamaktadır. Oluşturulan kurumsal kimlikte, birçok içecek grubunu bünyesinde barındıran SGT Gurme’nin nitelikli hizmet ve ürün kalitesini tanıtmak ön plandadır. Yapılan ambalaj tasarımlarında ve sosyal medyada oluşturulan imajda, birbirini bütünleyecek çalışmalar ortaya konulmuştur.

%0

Satışlarda Artış

%0

Takipçi Artışı

0

Çözüm Ortağı Anlaşması

HEDEF / AMAÇ

Hedef kitleye SGT Gurme ürünlerini tanıtmak ve marka bilinirliğini arttırmak

SGT Gurme, markasını güçlendirmek ve tanıtmak adına dijital reklam mecrasını tercih etti. Bu mecrayı tercih ederken SGT Gurme’nin reklamcılıkta öncelikli hedefi, Kocaeli ve çevre illere markasını, ürünlerini tanıtmaktır.

BAŞARI

3 ay içerisinde SGT Gurme ismi, kurumsal imajı yeni hedef kitlelere ulaşmıştır. İçecek gruplarının satışında %47 oranında artış olmuştur. Sosyal Medya hesapları 3 ay içerisinde %43 oranında artış sağlamıştır. 39 yeni çözüm ortağı ile anlaşma sağlanmıştır.

YÜKLENİYOR

ÇÖZÜM

Aylara göre belirlenen stratejimizde yayınlanan ürünler birbirlerini tamamlayan ve bir iş yerinde en çok ihtiyaç duyulan içecek grupları üzerinden ilerlenmiştir. Facebook mecrasında bulunan potansiyel müşteri kitlenin daha fazla olması nedeni ile bu mecraya ağırlık verilmiştir. Potansiyel müşteri reklamlama modeli kullanılarak yeni şirketlere ulaşılmıştır. -Devam eden müşteri portföyü incelenerek potansiyel müşteri hedef kitlesi çıkarıldı. -Şirketlerin tercih edilebilecek ürünler dönemsel olarak bölünmüştür. -Daha canlı ve dikkat çekici bir dil ve görsel yapısı kullanıldı. -Potansiyel müşteri reklamları kullanılmıştır.

  • Hedef kitlenin takipte olduğu sayfa, grup ve hashtag'ler araştırıldı.
  • Hedef kitlenin tüm demografik ve psikolojik özellikleri incelendi.
  • Markanın kimliği doğrultusunda sosyal medya dili ve grafik çizgisi oluşturuldu.
  • Postlarda ana öge olarak ürün/hizmet konumlandı.
  • Organik hedef kitlenin en çok cevap verdiği gün ve saatler belirlendi.
  • İstatiksel verilerden faydalanılarak paylaşım çizelgesi oluşturuldu.

Kocaeli’de faaliyet gösteren dijital reklam ajansı Medya Baba ile ilk olarak birbirimizi ve hedeflerimizi tanımak adına toplantılar düzenledik. Yaratıcı tasarım ekibi ile ürün ambalajlarımız üzerine konuştuk ve yeni bir ambalaj çalışması ortaya koyduk. Hedef kitlemize seslenecek ve bizi en iyi temsil edecek kurumsal kimliğimiz oluşturdular. Tasarım çalışmalarından sosyal medya çalışmalarına kadar oldukça keyifli bir süreç geçirdik. Hedeflenen kitlemiz, dijital reklamın gücü ile markamızı tanımaya ve ürünlerimizi tercih etmeye başladı. Teşekkür ederiz Medya Baba ve dinamik ekibi.

Serdar Gençer

CEO