Baba Logo

Sosyal Medya ihtiyacınıza
profesyonel çözümler için

Hızlı Teklif Al Formu hemen doldurun, işletme veya ürününüz için en uygun tekliflere ücretsiz ulaşın.
Yükleniyor

HİKAYESİ

Cix Spor 1990 yılında birçok spor ürününü İzmitlilerle buluşturmaya başladı. Uzun yıllar samimiyeti ve çeşitliliğiyle çoğunlukla yerel halkla sürdürdüğü sağlıklı müşteri ilişkisi ve ürünlerini sosyal medyanın desteğiyle daha geniş bir kitleye ulaştırmayı başarmıştır.

%0

Erişilen müşterilerde artış

%0

Potansiyel müşterilerin etkileşiminde artış

0

Kat daha fazla eş zamanlı müşteri dönüşü

HEDEF / AMAÇ

Sosyal medya hedef kitlesini oluşturmak

Cix Spor 1990 yılında birçok spor ürününü İzmitlilerle buluşturmaya başladı. Uzun yıllar samimiyeti ve çeşitliliğiyle çoğunlukla yerel halkla sürdürdüğü sağlıklı müşteri ilişkisi ve ürünlerini sosyal medyanın desteğiyle daha geniş bir kitleye ulaştırmayı başarmıştır.

BAŞARI

Marka %67 oranla hedef kitlesine ulaştı ve sosyal medya reklamları ile etkileşimini %29,7 arttırdı.

YÜKLENİYOR

ÇÖZÜM

%67 erişilen potansiyel müşterilerde artış %260 potansiyel müşterilerin etkileşiminde artış 56 kat daha fazla eş zamanlı müşteri dönüşü

  • Hedef kitlenin takipte olduğu sayfa, grup ve hashtag'ler araştırıldı.
  • Hedef kitlenin tüm demografik ve psikolojik özellikleri incelendi.
  • Markanın kimliği doğrultusunda sosyal medya dili ve grafik çizgisi oluşturuldu.
  • Postlarda ana öge olarak ürün/hizmet konumlandı.
  • Organik hedef kitlenin en çok cevap verdiği gün ve saatler belirlendi.
  • İstatiksel verilerden faydalanılarak paylaşım çizelgesi oluşturuldu.

Medya Baba’nın markamız için geliştirmiş olduğu sosyal medya içerikleriyle müşterilerimiz ve takipçilerimiz ürünlerimiz hakkında daha fazla bilgi sahibi olma şansını yakaladılar. Renkli ve dinamik post görsellerinin yanı sıra takipçilerimizle kurduğumuz hızlı ve sağlıklı iletişimin markamızın bilinirliğini ve misyonu açısından büyük bir önem arz ettiğini rahatlıkla söyleyebilirim.

Fatih Fidan

Co-Founder